Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh. – Iveta KOŇUŠIAKOVÁ, BA (Hons)
Iveta KOŇUŠIAKOVÁ, BA (Hons)
Diplomová práce
Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.
Marketing plan for the entry of egoé Ltd on the Slovak market
Abstract:
The thesis deals with the preparation of the marketing plan for entry egoé Ltd. on the Slo-vak market. The theoretical part deals with processing of the expertise and also cretaes the theoretical basis for creating marketing plan. In analytical part, the current external and internal environment of the company egoé Ltd. is described and analyzed. In the project part, the marketing plan is created with …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
15314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŇUŠIAKOVÁ, Iveta. Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 08. 2020
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s. r. o.
Markéta GRONYCHOVÁ -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Význam externí a interní analýzy pro zvolenou strategii MSP
Petr Šmondrk -
Interní a externí analýza podnikatelského prostředí
Jitka HÁBICHOVÁ