Bc. Dana Janečková

Master's thesis

Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven

Health Insurance Funds and Their Marketing Communications' Trends
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá tématem „Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven.“ Z tohoto důvodu postupně představí marketing a reklamu jako silný nástroj podporující dosažení cílů společnosti, pomocí zvolené strategie. Odhalí rozdíly při využívání reklamy mezi jednotlivými obory podnikání se zaměřením na specifika oboru zdravotního pojištění. Tato specifika vycházejí z důvodů omezení …more
Abstract:
Abstract The diploma thesis deals with the theme of „Health Insurance Funds and Their Marketing Communications' Trends.“ Therefore marketing and advertising will be presented as strong tools enhancing the accomplishment of a company’s objectives with the help of a selected strategy. It will determine the differences in the use of advertising in different business sectors with the main focus on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní