Příručka učitele praktického vyučování – Mgr. Roman Novotný
Mgr. Roman Novotný
Bachelor's thesis
Příručka učitele praktického vyučování
Handbook of Practical Education Teacher
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocení pracovní příručky v praxi ● Zavedením této pracovní příručky do praktického života na naší škole, přineslo z mého pohledu hlavně kladné stanovisko z řad žáků, kteří se s problematikou zdění a montáží příček setkávají v rámci teoretického a praktického vyučování v zadání tematického celku. ● Jsou spokojeni s odborným výkladem, doloženou dokumentací a kompletním …viacAbstract:
This bachelor thesis is about evaluation of operational training manual in practice ● Introduction of this operational training manual into practical life in our school from my point of view has brought mainly positive attitude from students who are in contact with problems concerning brickwork and assembly of partition walls during their practical lessons as a subject summary ● They are satisfied …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w3y91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Práce na příbuzné téma
-
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Teaching English One-to-One
Helena Skalová -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ