Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření – Bc. Barbora KAČABOVÁ, DiS.
Bc. Barbora KAČABOVÁ, DiS.
Master's thesis
Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření
The Psychological Aspects of Pre-school Children with Supportive Measures
Abstract:
Tématem diplomové práce je problematika individuálních zvláštností předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a účinnosti zvolených edukačních kompenzačních strategií. Výzkumné šetření je zpracováno metodou kvalitativního výzkumu a zabývá se následujícím výzkumným problémem: Jakým způsobem probíhá zvolená kompenzační edukační strategie u předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …moreAbstract:
The thesis is about individual issues concerning preschool children with special educational needs and the effectiveness of chosen compensatory educational strategies. The research project was chosen as qualitative research and targets the following question: How is the chosen compensatory educational strategy implemented in the case of preschool children with special educational needs? Qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Vladislava Heřmanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAČABOVÁ, Barbora. \textit{Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ve758p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAČABOVÁ, Barbora. Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová