Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu – Safonkina Safonkina
Safonkina Safonkina
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Marketing communication in tourism: analysis of a selected example
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci v cestovním ruchu se zaměřením na příměstský cestovní ruch, konkrétně na turistický region Říčansko. Cílem této práce je určení silných a slabých stránek marketingové komunikace tohoto turistického regionu a určení specifikace marketingové komunikace regionu Říčansko s ohledem na děti. Dílčím záměrem práce je vytvoření relevantního produktu a jeho …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with marketing communication in tourism, with a focus on suburban tourism, specifically the tourist region of Říčansko. The aim of this work is to determine the strengths and weaknesses of marketing communication in this tourist region, and to determine the specification of marketing communication in the Říčansko region with regard to children. The partial intention of the …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace cestovního ruchu destinační management cestovní ruch v příměstských regionech trendy cestovního ruchu marketingová komunikace v příměstských regionech Říčansko tourism marketing communication destination management tourism in suburban regions tourism trends marketing communication in suburban regions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xudcd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová