Jazyk přesvědčování v reklamě – Bc. Lucie Nápravníková
Bc. Lucie Nápravníková
Diplomová práce
Jazyk přesvědčování v reklamě
The language of persuasion in advertising
Anotace:
Práce je zaměřena na všeobecný pojem reklamy, její spojení s médii, dále směřuje k samotné tvorbě sloganu, to, co by měl slogan obsahovat a co nikoliv. Výzkum v této práci zjišťuje, jak na lidi působí nejprve samotná slova z reklamních sloganů a to dále ověřuji v celých sloganech. Výsledky zjišťují, zda tvůrci sloganů využívají persvazi, a jaký to má vliv na spotřebitele.Abstract:
The work is focused on general concept of advertising, its connection with media. Then it aims to the creation of a slogan itself what the slogan should contain and what not. The research of this work finds out how the words of slogan act upon people and furthermore I verify it throughout the whole slogans. The results reveal whether the slogan makers use persuasion and what is the impact on consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e8sky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Romana DLABAČOVÁ -
Persuasive Language in Job Advertising of Multinational Corporations
Michaela Pelcová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Nikola Konrádová -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
Lenka Bělašková -
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
Igor Kapitula -
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
Igor Kapitula