Analýza prostředí hotelového zařízení – Jaroslava FERDOVÁ
Jaroslava FERDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza prostředí hotelového zařízení
Analysis of the Hotel Environment
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybraného hotelového zařízení, jež je souhrnně nazývána jako situační analýza. Na základě studia odborné literatury se literární rešerše zaměřuje na určení vnitřního a vnějšího prostředí a následně jsou popsány nástroje situační analýzy. Východiskem praktické stránky této práce je využití základních metod situační analýzy k posouzení jednotlivých …víceAbstract:
This thesis deals with situational analysis of selected hotel. Firstly, the important part of literature research is the general definition of the external and internal environment. After that are described main tools of the situation analysis. Collecting primary information sources is done by internal data of the company and by external market research. The main content of this bachelor thesis defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Markéta Adamová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FERDOVÁ, Jaroslava. Analýza prostředí hotelového zařízení. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Situační analýza vybraného podniku
Lucie Urbánková -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Situační analýza vybraného podniku
Jana Znamenaná
Název
Vložil
Vloženo
Práva