Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala – Ing. Veronika Doležalová
Ing. Veronika Doležalová
Diplomová práce
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Product Life Cycle of the Cooking School Ola Kala
Anotace:
Produkty a služby procházejí od svého zavedení až po zánik rozdílnými fázemi svého životního cyklu. Tato diplomová práce je zaměřena na celkovou nabídku a jednotlivé produkty v zážitkové gastronomii. Předmětem výzkumu byla společnost Ola Kala. První část se zabývá produktem, životním cyklem produktu a marketingovými strategiemi používanými v jednotlivých jeho fázích. V druhé části práce se nalézá popis …víceAbstract:
From its inception to the extinction through products and services of the different phases of its life cycle. This thesis is focused on the overall supply and individual products in experiential gastronomy. The research was made by Ola Kala. The first part deals with the product, product life cycle and marketing strategies used in the different phases. In the second part of the work is found a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5542/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽALOVÁ, Veronika. \textit{Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/venl9o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová