Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala – Ing. Veronika Doležalová
Ing. Veronika Doležalová
Master's thesis
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Product Life Cycle of the Cooking School Ola Kala
Abstract:
Produkty a služby procházejí od svého zavedení až po zánik rozdílnými fázemi svého životního cyklu. Tato diplomová práce je zaměřena na celkovou nabídku a jednotlivé produkty v zážitkové gastronomii. Předmětem výzkumu byla společnost Ola Kala. První část se zabývá produktem, životním cyklem produktu a marketingovými strategiemi používanými v jednotlivých jeho fázích. V druhé části práce se nalézá popis …moreAbstract:
From its inception to the extinction through products and services of the different phases of its life cycle. This thesis is focused on the overall supply and individual products in experiential gastronomy. The research was made by Ola Kala. The first part deals with the product, product life cycle and marketing strategies used in the different phases. In the second part of the work is found a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5542/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová