Marek Hodný, DiS.

Bakalářská práce

Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz

Marketing Communications of Automobile Brands BMW and Mercedes-Benz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačními strategiemi značek BMW a Mercedes-Benz. Cílem práce je analyzovat marketingové komunikace obou nadnárodních automobilek na českém trhu a rozhodnout, zdali zvolená komunikace těchto značek odpovídá je-jich postavení na českém trhu. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vy-světlení pojmu marketingové komunikace …více
Abstract:
This bachelor´s dissertation deals with marketing communication and communication strategies of brands BMW and Mercedes-Benz. The main goal is to analyze marketing communications of both international automobile companies in the Czech market and decide whether the selected commu-nication of these brands is there corresponds position on the Czech market. The theoretical part deals with the literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hodný, Marek. Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace