Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz – Marek Hodný, DiS.
Marek Hodný, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
Marketing Communications of Automobile Brands BMW and Mercedes-Benz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačními strategiemi značek BMW a Mercedes-Benz. Cílem práce je analyzovat marketingové komunikace obou nadnárodních automobilek na českém trhu a rozhodnout, zdali zvolená komunikace těchto značek odpovídá je-jich postavení na českém trhu. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vy-světlení pojmu marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor´s dissertation deals with marketing communication and communication strategies of brands BMW and Mercedes-Benz. The main goal is to analyze marketing communications of both international automobile companies in the Czech market and decide whether the selected commu-nication of these brands is there corresponds position on the Czech market. The theoretical part deals with the literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hodný, Marek. Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
David Křiček -
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
Natálie Štěpánková -
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
Ondřej Lustyk -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová