Martin Kostelník

Master's thesis

Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace

Perception of Online Advertising in the Czech Online Population and its Segmentation
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy …viac
Abstract:
This master´s thesis aims to analyse the perception of online advertising by the Czech online population and its subsequent segmentation to provide recommendations on how to efficiently use online advertising tools in the Czech internet environment. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and practical. The theoretical part describes the online advertising environment as …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Václav Závada

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69723