Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace – Martin Kostelník
Martin Kostelník
Master's thesis
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Perception of Online Advertising in the Czech Online Population and its Segmentation
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy …viacAbstract:
This master´s thesis aims to analyse the perception of online advertising by the Czech online population and its subsequent segmentation to provide recommendations on how to efficiently use online advertising tools in the Czech internet environment. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and practical. The theoretical part describes the online advertising environment as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Závada
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Economics of online advertising: A case study
Nikita Morozov