Competitive strategy of the company Ganrea a.s. – Václav Baštýř
Václav Baštýř
Master's thesis
Competitive strategy of the company Ganrea a.s.
Konkurenční strategie společnosti Garnea a.s.
Abstract:
Společnost Garnea a.s. prošla během posledního roku několika zásadními změnami. Jedná se především o změnu trhu, na který se společnost až doposud zaměřovala, a o změnu značky základního prodejního sortimentu. Navíc společnosti Garnea a.s. v posledních letech klesal jak obrat, tak zisk. Z tohoto důvodu je hlavním cílem této práce definovat novou strategii, která by brala v potaz zmíněné změny a zároveň …moreAbstract:
Garnea a.s. has experienced several significant changes during the last year. Change in the primary market and main part of the product portfolio are the two major ones. Moreover, the company recently experienced a decline in the revenues and profits as well. Therefore, the main goal of this thesis was to define a completely new strategy which would reflect all the current changes and effectively fight …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28901
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2011
- Supervisor: Ladislav Tyll
- Reader: Patrik Sieber
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova -
Strategy for the development of meat industry in Kazakhstan
Albert Rakhimov -
The competitive enviroment of a selected company
Sandra Mateková -
Vietnamese Football Club Competitive Advantages Acquisition Via Player Recruitment
Ngoc An Nguyen