Drama in Foreign Language Education – Bc. Lenka Marie Minaříková
Bc. Lenka Marie Minaříková
Bakalářská práce
Drama in Foreign Language Education
Drama in Foreign Language Education
Anotace:
Tato práce se zabývá dramatem jako možnou metodou při vzdělávání cizích jazyků. Cílem této studie je poukázat na přínosy v různých oblastech při jazykovém vzdělávání a to zejména na zlepšení jazykové kompetence a pozitivní rozvoj osobnostní stránky účastníků metody dramatu ve vzdělávání cizích jazyků. Teoretická část této práce sestává z obecných informací z literárních zdrojů, které se týkají dramatu …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to examine drama as a possible teaching method in foreign language education. The aim is to show how drama used in foreign language education can be beneficial in many different aspects of language learning. It proves the benefit of personal development as another effect of drama used in the foreign language classroom. This thesis consists of two parts. The theoretical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rtu65/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Andrášik
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Lenka Cetkovská -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Distanční výuka cizích jazyků se zaměřením na ruský jazyk
Veronika Kohoutková -
Drama Techniques in the Classroom
Stránská Stránská