Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů – Bc. Lucie Vítámvásová
Bc. Lucie Vítámvásová
Master's thesis
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Strategic marketing plan for a set of two heritage sites
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro dvě kulturní památky v soukromém vlastnictví. Úvodní část diplomové práce popisuje použité metody a postup práce, stručně otevírá některé aktuální otázky marketingu kulturního dědictví a představuje zkoumané památkové objekty. V praktické části je provedena marketingová analýza organizace vnější i vnitřní a výzkum návštěvníků. Výsledky shrnuje …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is a project of a marketing plan for a set of two privately owned heritage sites. The opening part of the diploma thesis describes applied methods and course of steps, briefly mentions some present matters of cultural heritage marketing, and presents the cultural heritage sites which are concerned. In the empirical part, the marketing analysis of the organization both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mwz11/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2020
- Supervisor: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
- Reader: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář