Bc. Lucie Vítámvásová

Master's thesis

Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů

Strategic marketing plan for a set of two heritage sites
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro dvě kulturní památky v soukromém vlastnictví. Úvodní část diplomové práce popisuje použité metody a postup práce, stručně otevírá některé aktuální otázky marketingu kulturního dědictví a představuje zkoumané památkové objekty. V praktické části je provedena marketingová analýza organizace vnější i vnitřní a výzkum návštěvníků. Výsledky shrnuje …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is a project of a marketing plan for a set of two privately owned heritage sites. The opening part of the diploma thesis describes applied methods and course of steps, briefly mentions some present matters of cultural heritage marketing, and presents the cultural heritage sites which are concerned. In the empirical part, the marketing analysis of the organization both …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2020
  • Supervisor: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta