Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany – Barbora KUČEROVÁ
Barbora KUČEROVÁ
Bakalářská práce
Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany
Active social learning in a class collective and its potentials in chicane prevention
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o aktivním sociálním učení a jeho možnosti v prevenci šikany na základě vymezení teoretických východisek aktivního sociálnío učení a šikany. Součástí práce je výzkumné šetření, které zjišťuje využití aktivního sociálního učení v prevenci šikany na školách v Plzeňském kraji.Abstract:
The thesis discusses an active social learning and its use in the prevention of bullying. This is based on a theoretical knowledge of active social learning and bullying. The research is also a part of the thesis and it identifies the use of the active social learning in the prevention of bullying in the schools of the Pilsner region.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2012
Zveřejnit od: 12. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Barbora. Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Aktivní sociální učení ve SPOLU Olomouc, z. s.
Petr KOSEK -
Aktivní sociální učení na odborném učilišti
Danuše Prášilová -
Osoby s mentálním postižením a aktivní sociální učení
Jaromír Maštalíř -
Aktivní sociální učení jako součást primární prevence na školách
Hana DADUČOVÁ -
Vliv kurzu Aktivního sociálního učení na rozvoj kompetencí osob s mentálním handicapem z pohledu klientů a jejich rodin.
Erika SYCHROVÁ -
Prevence zneužívání konopných drog žáky středních škol v České republice a sousedních zemích
Michaela Teclová -
Metodické zpracování primární prevence závislosti na moderních nikotinových výrobcích pro 1. stupeň ZŠ
Hana Brablecová -
Sociální opora jako jeden z aspektů prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Gordana Mikešová