Barbora KUČEROVÁ

Bachelor's thesis

Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany

Active social learning in a class collective and its potentials in chicane prevention
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o aktivním sociálním učení a jeho možnosti v prevenci šikany na základě vymezení teoretických východisek aktivního sociálnío učení a šikany. Součástí práce je výzkumné šetření, které zjišťuje využití aktivního sociálního učení v prevenci šikany na školách v Plzeňském kraji.
Abstract:
The thesis discusses an active social learning and its use in the prevention of bullying. This is based on a theoretical knowledge of active social learning and bullying. The research is also a part of the thesis and it identifies the use of the active social learning in the prevention of bullying in the schools of the Pilsner region.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2012
Accessible from:: 12. 7. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2012
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČEROVÁ, Barbora. Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.7.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 7. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická