Komunikační toky a struktura komunikace studentů s Ostravskou univerzitou – Aneta JUŘIČKOVÁ
Aneta JUŘIČKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační toky a struktura komunikace studentů s Ostravskou univerzitou
Communication flows and structure of student communication with the University of Ostrava
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace mezi studenty Ostravské univerzity a touto organizací. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V první části jsou vysvětleny pojmy pojící se se sociální komunikací a komunikačním klimatem v organizaci a charakterizovány specifika vysoké školy jako organizace. Druhá část se věnuje metodice výzkumu, konkrétním výsledkům výzkumného …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the issue of communication between students of the University of Ostrava and this organization. The work is divided into theoretical and empirical part. The first part explains the concepts related to social communication and the communication climate in the organization and characterizes the specifics of the university as an organization. Second part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUŘIČKOVÁ, Aneta. Komunikační toky a struktura komunikace studentů s Ostravskou univerzitou. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Martin Müller -
Komunikace ve výuce AJ na VŠ
Aneta Bartošová -
Vliv marketingové komunikace přítomné na VŠ na stravovací návyky studentů
Eliška Sýkorová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Interní komunikace na vysoké škole
Eva DOPPLEROVÁ