Učebnice jako prostředek pedagogické komunikace – Josef HEFKA
Josef HEFKA
Bakalářská práce
Učebnice jako prostředek pedagogické komunikace
Textbooks as a means of teaching communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím učebnice mezi učitelem a žákem. Cílem práce je zjistit, zda, jak a v jaké formě učitelé využívají učebnice, jako prostředek pedagogické komunikace ve výuce, na základních a středních školách. Současně se zabývá problematikou komunikace mezi učiteli a učebnicí. Teoretická část je zaměřena především na objasnění obecné i pedagogické komunikace a vymezením …víceAbstract:
The bachelor thesis address communication through a textbook between a teacher and a pupil. The aim of the thesis is to find out whether, how and in what form teachers use textbooks as a means of pedagogical communication in teaching, at elementary and secondary schools. At the same time it address the communication problems between teachers and the textbook. The theoretical part is mainly focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEFKA, Josef. Učebnice jako prostředek pedagogické komunikace. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace mezi pedagogem a žákem s poruchami učení
Drahomíra Hrachovinová -
Výuková komunikace s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole.
Marie Olšová -
Pedagogická komunikace se zaměřením na výuku informačních technologií
Ivan Kovařík -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Komentovaný překlad odborného textu z oblasti dějin umění
Karolína MAHDALOVÁ -
Autorská kniha
Vojtěch LIEBL -
Autorská kniha - experiment - koncept - kniha jako artefakt - současný knižní projekt
Tereza Štěpánková -
Pop up kniha; Abeceda
Kateřina Řezníčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva