Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků 1. stupně ZŠ – Markéta ANDRLOVÁ
Markéta ANDRLOVÁ
Diplomová práce
Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků 1. stupně ZŠ
The potential of museums in shaping and developing research skills in elementary school students
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem badatelských dovedností u žáků na 1. stupni ZŠ a vztahem mezi muzeem a školou. V teoretické části je popsáno muzeum, vztah mezi muzeem a školou, Městské muzeum a galerie Polička a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V praktické části je popsána metodologie a vlastní provedení výzkumu. Ten sestává z aktivit, které jsme pro žáky připravili a zrealizovali …víceAbstract:
I deal with the development of research skills of pupils at primary school and the relationship between the museum and the school. In the theoretical section I describe the museum, the relationship between the museum and the school, City Museum and Gallery in Polička and the Framework Educational Programme for Basic Education. The practical part describes the methodology and implementation your own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANDRLOVÁ, Markéta. Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků na 1. stupni ZŠ
Eliška BOKOVÁ -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Bariéry při implementaci nového RVP ZV ve vztahu k robotice a robotickým stavebnicím na 2. st. ZŠ
Radek KUBÍČEK -
Aplikace volitelného předmětu Zdravý životní styl pro žáky 7. - 9. ročníků základní školy do vzdělávací oblasti Člověk a zdraví RVP ZV
Jarmila Brázdilová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Veronika Vyoralová -
Internetová databáze domácích chemických pokusů a pracovních listů dle RVP ZV
Pavlína Lesová
Název
Vložil
Vloženo
Práva