Vizuální identita firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů – Tereza PLICOVÁ
Tereza PLICOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální identita firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů
Visual identity of a confectionery & cake making company
Anotace:
Výstupem mé bakalářské práce je vizuální styl malé firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů. Firma má název Fancycakes. Nabízí prodej dortů, cupcakes, muffinů a rolád. Výstupem mé práce jsou obchodní tiskoviny, obalové materiály, propagační materiály a návrh webových stránek.Abstract:
The outcome of my bachelor's thesis is a brand of a small business that specializes in sweet baking industry. The business is called Fancycakes. It offers bespoke designed cakes, cupcakes, muffins and Swiss rolls. The outcomes of my work are mercantile printed matter, packaging materials, promotional materials and a web design.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akad. mal. František Steker
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLICOVÁ, Tereza. \textit{Vizuální identita firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vg1qul/.
Jak správně citovat práci
PLICOVÁ, Tereza. Vizuální identita firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita obchodní firmy
Tereza PEJŘIMOVSKÁ -
Návrh strategie rozvoje malé obchodní firmy s cílem zvýšení konkurenceschopnosti
Monika FANTOVÁ -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU A PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A NÁVODU PRODUKTU PRO DOMÁCNOST
Martin KADLEC -
Vizuální a vývojové změny webových stránek v českém prostředí aplikované na konkrétní webovou stránku
Kateřina Zemanová -
Návrh prototypu úvodní stránky webové prezentace salonu krásy
Anastasiya Tokareva -
Vizuální identita Ostravské univerzity se zaměřením na webové stránky.
Vojtěch BRUZEK -
Webové stránky obcí
Marek Červenka -
Vizuální segmentace webových stránek
František Maštera