Význam internetových nákupů na kosmetickém trhu v ČR – Rozálie Sedlářová
Rozálie Sedlářová
Diplomová práce
Význam internetových nákupů na kosmetickém trhu v ČR
The importance of online shopping in cosmetics market in Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení významu internetových nákupů na kosmetickém trhu v České republice včetně dopadu pandemie Covid-19, a predikce jejich vývoje. Teoretická část se nejprve věnuje tematice internetových nákupů a následně specifikům kosmetického trhu. Pro naplnění cíle práce se praktická část nejprve zabývá analýzou dat kosmetického trhu v České republice a poskytuje tak základ …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the importance of online shopping in the Czech cosmetics market, including the impact of the Covid-19 pandemic, and to predict their future development. The theoretical part first deals with the topic of online shopping and then with the specifics of the cosmetics market. To fulfill the aim of this thesis, the practical part first deals with the analysis of data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
Dana Vladyková -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Zhodnocení vlivů online medií na kupní chování spotřebitelů
Kristýna Stübigerová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
Martina Valešová