Proměna hudebního průmyslu a jeho business modelů – Tereza Leitgebová
Tereza Leitgebová
Diplomová práce
Proměna hudebního průmyslu a jeho business modelů
Transformation of the music industry and its business models
Anotace:
Diplomová práce se zabývá proměnou hudebního průmyslu a jeho business modelů. Teoretická část mapuje historický vývoj tohoto dynamického a v mnohém nepředvídatelného odvětví, který byl způsoben technologickými inovacemi, jež umožnily vznik nových obchodních modelů. Praktická část má podobu obsahové analýzy rozhovorů s představiteli zásadních mediálních institucí na českém hudebním trhu. Analýza hledá …víceAbstract:
This Master’s thesis focuses on transformation of the music industry and its business models. The theoretical part studies the historical evolution of this dynamic and in many ways unpredictable sector, caused by technological innovations, which enabled the emergence of new business models. The practical part consists of a content analysis of interviews with representatives of major media institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Miloslav Zýka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78469
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for establishing an e-shop with Korean pop music on the Czech market
Tereza Zouharová -
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Hudební trh v období omezení produkce
Jana Křížová -
Vstup Swine Agency na český trh
Matěj Brož -
Možnosti a problémy vstupu českých komorních souborů na zahraniční hudební trh
Věra Špičáková -
Od distribuci k poslechu: Audiokazety na českém hudebním trhu
Barbora Neničková -
Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu
Klára Šišková -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin