Marketingový mix vybraného minipivovaru – Tereza HONYSZOVÁ
Tereza HONYSZOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Minipivovaru U Stočesů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů ohledně pivovarnictví a základní informace o minipivovarech. Dále jsou zde popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4P a další možné koncepce marketingového mixu. Praktická část se …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix of Minibrewery U Stočesů. The work is divided into two parts - the theoretical and the practical part. In the theoretical part are knowledge from literary sources about brewing and basic information about the minibrewing industry are processed. It also describes the individually components of the 4P marketing mix and other possible marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HONYSZOVÁ, Tereza. Marketingový mix vybraného minipivovaru. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Fakulta zemědělská a technologickáBakalářský studijní program / obor:
Zemědělství / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva