Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví – Bc. Andrea Uskokovičová
Bc. Andrea Uskokovičová
Diplomová práce
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Digitalization process in marketing communication of internet banking
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, jak digitální technologie ovlivňují a transformují marketingovou komunikaci v bankovním sektoru Komerční banky, a. s. Práce se zaměřuje na studium využívání digitálních kanálů, nástrojů a strategií v rámci marketingové komunikace internetového bankovnictví …víceAbstract:
The Master thesis focuses on the process of digitalization in marketing communication of internet banking. The aim of the Master thesis is to analyse and evaluate how digital technologies influence and transform marketing communication in the banking sector of Komerční banka, a. s. The Master thesis focuses on the study of the use of digital channels, tools and strategies in the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Vávrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uskokovičová, Andrea. Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
David Černohorský -
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.
Markéta DOLANSKÁ -
Uživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bank
Jan Holek -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov
Název
Vložil
Vloženo
Práva