Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol – Tereza MARKOVÁ
Tereza MARKOVÁ
Master's thesis
Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol
Possibilities of application of countervailing measures in relation to socially disadvantaged pupils of elementary schools
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na pedagogické intervence směřující k podpoře žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická část práce objasňuje a definuje pojmy, které s touto problematikou souvisí. Seznámíme se zde s pojmy jako např. sociální struktura, sociální stratifikace, sociální vyloučení, sociální znevýhodnění, podpůrná či vyrovnávací opatření. Teoretická část práce tedy slouží k lepšímu pochopení …moreAbstract:
The thesis is focused on educational interventions aimed at supporting socially disadvantaged pupils. The theoretical part clarifies and defines certain terms related to this problem. We will be acquainted with terms like. Social structure, social stratification, social exclusion, social disadvantage, supportive or compensatory measures. The theoretical part thus provide a better understanding of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Tereza. \textit{Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/vgpga8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Tereza. Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Education for Special Educational Institutions
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová