Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti – Bc. Petr Adam
Bc. Petr Adam
Master's thesis
Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti
Social Advertising, its Perception and Influence on Children
Anotácia:
Ve své diplomové práci na téma Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti se vě-nuji, jak vyplývá z názvu práce, sociální reklamě a jejímu vnímání dětmi. Dále analyzuji vnímání médií jako takových dětmi. Věková kategorie dětí pro účely této práce je 11 až 15 let, tento věk kopíruje období návštěvy druhého stupně základních škol. V teoretické části je definována reklama, sociální reklama, sociální …viacAbstract:
My diploma thesis on Social Advertising, its Perception and Influence on Children is dedicated, as the name implies, social advertising and its perception of children. It also analyzes the perception of media on children. The age categories of children for the purpo-se of subject is 11 to 15 years, age-appropriate the visit of primary school. In the theoretical part I define the advertising, social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adam, Petr. Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Aneta Capková -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Využití výzkumu percepce krajiny v destinačním marketingu
Hana Mičová -
Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce
Markéta ŽERAVÍKOVÁ -
Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y
Jolana Zemánková -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková