Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C – Bc. Pavel Kasal
Bc. Pavel Kasal
Diplomová práce
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Comparison and evaluation of the behavior of market entities in the B2B, B2C, C2B and C2C markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou chování tržních subjektů na trhu business to business (B2B) a porovnává je s chováním subjektů na trhu business to customer (B2C) a to na trhu s vybranou komoditou, tedy bramborami. V teoretické části práce charakterizuje trh B2B a B2C. Součástí jejich charakteristiky je i vzájemné porovnání a popis jejich odlišností. Následuje specifikace tržních subjektů a …víceAbstract:
This thesis is dealing with the issues of the behavior of market entities on the business to business market (B2B) and compares them with the behaviour of entities on the business to customer market (B2C) and on the market with the chosen commodity, specifically with potatoes. Theoretic part of this work characterizes the B2B and B2C markets, which also includes mutual comparison and description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASAL, Pavel. \textit{Komparace a~vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a~C2C}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vhawhf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Fair Trade se zaměřením na český trh
Sandra Mikolášová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf
Název
Vložil
Vloženo
Práva