Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy – Barbora CZAJOVÁ
Barbora CZAJOVÁ
Bakalářská práce
Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy
Media literacy in teaching art education
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje výuce mediální gramotnosti v?hodinách výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol. První část této práce mediální gramotnost teoreticky vymezí a ukáže, jak je v?současnosti reflektována v RVP, konkrétně v oblasti umění a kultura, výtvarná výchova a informatika na základních školách. Praktická část bakalářské práce na základě výukových materiálů popíše, zda a jakým způsobem …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the teaching of media literacy in art lessons at the second stage of primary schools. The first part of this work defines media literacy theoretically and shows how the present is reflected in the FEP, specifically in the field of art and culture, art education and computer science in primary schools. The practical part of the bachelor's thesis will describe, based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Guziur, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CZAJOVÁ, Barbora. Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy . Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Česká mediální gramotnost v době pandemie covid-19
Sebastian Bednář -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková