Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy – Barbora CZAJOVÁ
Barbora CZAJOVÁ
Bachelor's thesis
Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy
Media literacy in teaching art education
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje výuce mediální gramotnosti v?hodinách výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol. První část této práce mediální gramotnost teoreticky vymezí a ukáže, jak je v?současnosti reflektována v RVP, konkrétně v oblasti umění a kultura, výtvarná výchova a informatika na základních školách. Praktická část bakalářské práce na základě výukových materiálů popíše, zda a jakým způsobem …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the teaching of media literacy in art lessons at the second stage of primary schools. The first part of this work defines media literacy theoretically and shows how the present is reflected in the FEP, specifically in the field of art and culture, art education and computer science in primary schools. The practical part of the bachelor's thesis will describe, based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jakub Guziur, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CZAJOVÁ, Barbora. Mediální gramotnost ve výuce výtvarné výchovy . Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ict-vv
Theses on a related topic
-
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Česká mediální gramotnost v době pandemie covid-19
Sebastian Bednář -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková