Barbora Kašparová

Bakalářská práce

Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích

Marketing mix of the multiplex CineStar in České Budějovice
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit …více
Abstract:
In its theoretic part this bachelor thesis deals with development of multiplexes, describes current state of multiplex market in the Czech republic, specifies the terms marketing and marketing mix and focuses on marketing in the service sector. In the practical part it focuses on marketing mix of a particular multiplex -- CineStar České Budějovice. The aim of this thesis is to analyse each component …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21520