Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích – Barbora Kašparová
Barbora Kašparová
Bakalářská práce
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Marketing mix of the multiplex CineStar in České Budějovice
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit …víceAbstract:
In its theoretic part this bachelor thesis deals with development of multiplexes, describes current state of multiplex market in the Czech republic, specifies the terms marketing and marketing mix and focuses on marketing in the service sector. In the practical part it focuses on marketing mix of a particular multiplex -- CineStar České Budějovice. The aim of this thesis is to analyse each component …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21520
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek