Jakub ŠTAIF
Bachelor's thesis
Teorie aukcí
Auction Theory
Anotácia:
Tato práce se zabývá stručným přehledem a analýzou technik používaných v teorii aukcí. V první části je čtenář s pomocí literatury seznámen s vlastnostmi a rozdělením nejpoužívanějších typů aukcí. Následně jsou tyto aukce analyzovány a s pomocí teoretických postupů je nalezena optimální strategie. Druhá část práce se věnuje tvorbě a řešení vlastního modelu speciálního případu aukce, kterým je státní …viacAbstract:
This paper deals with short introduction and summary of principles used in auction theory. In the first part, the reader is acquainted with the most common auction types and their properties. These auctions are then analysed and, using theoretical mathematics, optimum strategy for bidders is found. The second part involves the creation and solution of a model of a special case of auction, which is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011
Identifikátor:
43486
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Petr Stehlík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTAIF, Jakub. Teorie aukcí. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědUniversity of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / odbor:
Mathematics / Mathematics and Business Studies
Práce na příbuzné téma
-
Multiagentový model učení strategie na oligopolních trzích
Anna Smržová -
Možné světy počítačových her. Edukační potenciál současných počítačových her v hodinách dějepisu.
Lucie Medviďová -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva -
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole
Karel Picka