Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost – Mgr. Veronika Kubíčková
Mgr. Veronika Kubíčková
Master's thesis
Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost
Learning styles preference based on sensory preferences among high school students and their school achievement
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem stylů učení založené na smyslových preferencích a školní úspěšnosti středoškolských studentů (konkrétně gymnazistů). Práce je rozčleněna na dva hlavní celky – teoretickou a praktickou část. Obsah teoretické části tvoří 4 kapitoly pojednávající o nejdůležitějších tématech týkajících se ústředního tématu diplomové práce. Jedná se o vymezení pojmů: učení, styly učení …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of learning styles based on sensory preferences and school achievement among high school students (specifically secondary grammar school). This thesis is divided into two main sections - theoretical and practical. The content of the theoretical part consists of four chapters dealing with major issues concerning the central thesis topic. It is about the definition of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kcvf7/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Tlapáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÍČKOVÁ, Veronika. \textit{Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/vi42o3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství
Martina Baláková -
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Designing a Styles- and Strategies-Based Course for Adults
Zita Biberlová -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá