Bc. Vendula Vorlová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Marketing research of customer satisfaction of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků vybraného podniku a navrhnout vhodná doporučení. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část práce obsahuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyze the level of customer satisfaction of the selected company and propose suitable steps to improve that level. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing research and its background. The practical part of the work presents the results gathered from marketing research. Based on the information obtained, recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ju5tv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management