Vývoj výuky ruského jazyka na českých školách od roku 1945 do současnosti – Bc. Martina Mrhálková
Bc. Martina Mrhálková
Diplomová práce
Vývoj výuky ruského jazyka na českých školách od roku 1945 do současnosti
Development of Russian Language Teaching in Czech Schools Since 1945 Till Today
Anotace:
Cílem magisterské diplomové práce s názvem „Vývoj výuky ruského jazyka na českých školách od roku 1945 do současnosti“ je analýza vývoje výuky ruského jazyka na českých základních a středních školách. Magisterská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je soustředěna na historický vývoj českého školství od roku 1945 do současnosti a postavení výuky cizích jazyků v …víceAbstract:
The aim of this magister thesis “Development of Russian Language Teaching in Czech Schools Since 1945 Till Today” is the analysis of the Russian languages progress in the Czech Republic on the primary and secondary level. The magister thesis is divided into theoretical and practical part. The first part studies historical development of education system in Czech schools since 1945 till today and a …víceKlíčová slova
Výuka cizích jazyků ruský jazyk vývoj učební osnovy Rámcový vzdělávací program základní škola gymnázium dokumenty vzdělávací politiky Foreign language education Russian language development curriculums the Framework Educational Programme primary school high school educational policy documents
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eylp2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
- Oponent: Mgr. Bc. Eva Reutová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Autenticita, nebo odbornost? Vnímání rodilého mluvčího jako učitele anglického jazyka vybranými aktéry vzdělávací politiky
Sára Catherine Prazak -
Vybrané problémy vzdělávací politiky
Lucie LUKEŠOVÁ -
Kultura školy z pohledu představitelů vzdělávací politiky
Martin ANDRÁŠI -
Změny ve financování regionálního školství v kontextu strategie vzdělávací politiky v České republice
Dana ONDRUŠKOVÁ -
Analýza potrieb základnej školy v oblasti inkluzívnej vzdelávacej politiky
Eva Krč-Jediná -
Vybrané problémy vzdělávací politiky
Marcela FOREJTOVÁ -
Educational Programs for African American Communities and Their Feasibility as Models for Romani Education in Slovakia
Mária Tömösváryová -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová