Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole – Bc. Hana Váňová
Bc. Hana Váňová
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Inclusive education of a pupil with spinal muscular atrophy and a different mother tongue in a mainstream primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku inkluzivního vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole. Na problematiku je nahlíženo z pohledu pedagogů realizujících vzdělávání takového žáka. Teoretická část práce se zabývá odbornou literaturou na téma spinální svalové atrofie, odlišného mateřského jazyka a inkluzivního vzdělávání. V empirické …moreAbstract:
This thesis focuses on the issue of inclusive education of a pupil with spinal muscular atrophy and a different mother tongue in a mainstream primary school. The issue is viewed from the perspective of the educators implementing the education of such a pupil. The theoretical part of the thesis deals with the academic literature on spinal muscular atrophy, different mother tongue and inclusive education …moreKeywords
Spinální svalová atrofie odlišný mateřský jazyk žák se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření tělesné postižení inkluzivní vzdělávání výuka češtiny jako druhého jazyka Spinal muscular atrophy different mother tongue pupils with special educational needs support measures physical disabilities inclusive education teaching Czech as a second language
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b3fcd/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁŇOVÁ, Hana. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vif359/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Training in Special Education / Secondary School Teacher Training in Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ