Metoda STP a práce s marketingovým mixem – Ing. Tomáš Bojanovský
Ing. Tomáš Bojanovský
Bakalářská práce
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
STP method and work with marketing mix
Anotace:
Obsahem této práce je analýza marketingového plánu společnosti Benzina. Zaměřuji se na práci s marketingovým mixem a analýzu STP. Zkoumám jejich marketingové plány do budoucna i současné, a v mé práci se snažím pochopit a následně analyzovat jejich marketingové záměry. Vzhledem k tomu, že jsem měl přístup k materiálům jejich marketingové kampaně za rok 2010, na kterých jsem se mimo jiné podílel, mohu …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the marketing plan of Benzina company. I focus on working with the marketing mix analysis and STP method. Looking at their marketing plans for the future and present time, further in this essay I try to understand and consequently to analyze their marketing plans. Thanks to my access to the materials of Benzina marketing campaigns for the year of 2010, on which I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x9ic9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý