Ing. Tomáš Bojanovský

Bakalářská práce

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP method and work with marketing mix
Anotace:
Obsahem této práce je analýza marketingového plánu společnosti Benzina. Zaměřuji se na práci s marketingovým mixem a analýzu STP. Zkoumám jejich marketingové plány do budoucna i současné, a v mé práci se snažím pochopit a následně analyzovat jejich marketingové záměry. Vzhledem k tomu, že jsem měl přístup k materiálům jejich marketingové kampaně za rok 2010, na kterých jsem se mimo jiné podílel, mohu …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the marketing plan of Benzina company. I focus on working with the marketing mix analysis and STP method. Looking at their marketing plans for the future and present time, further in this essay I try to understand and consequently to analyze their marketing plans. Thanks to my access to the materials of Benzina marketing campaigns for the year of 2010, on which I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní