Ing. Tomáš Bojanovský

Bachelor's thesis

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP method and work with marketing mix
Abstract:
Obsahem této práce je analýza marketingového plánu společnosti Benzina. Zaměřuji se na práci s marketingovým mixem a analýzu STP. Zkoumám jejich marketingové plány do budoucna i současné, a v mé práci se snažím pochopit a následně analyzovat jejich marketingové záměry. Vzhledem k tomu, že jsem měl přístup k materiálům jejich marketingové kampaně za rok 2010, na kterých jsem se mimo jiné podílel, mohu …more
Abstract:
The aim of this work is to analyze the marketing plan of Benzina company. I focus on working with the marketing mix analysis and STP method. Looking at their marketing plans for the future and present time, further in this essay I try to understand and consequently to analyze their marketing plans. Thanks to my access to the materials of Benzina marketing campaigns for the year of 2010, on which I …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní