Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti – Mgr. Eva HANNICHOVÁ
Mgr. Eva HANNICHOVÁ
Diplomová práce
Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
A company and its internet advertising {--} with accent of becoming more competitive
Anotace:
Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu {--} s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie.Abstract:
The dissertation on the topic "A company and its internet advertising {--} with accent of be-coming more competitive" evaluates possibilities and use of internet on the Czech market, emphasizing new trends. The author pursues the evolution of this media as a suitable communication tool and on an example of a small company is seeking to demonstrate inclusion of internet as a main tool of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10600
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANNICHOVÁ, Eva. \textit{Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/vilbgf/.
Jak správně citovat práci
HANNICHOVÁ, Eva. Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti . Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Webové clickstream nástroje pro měření návštěvnosti webu
Tomáš Kraka -
On-line nástroje pro měření dostupnosti a výkonu webových stránek
Robert Grohoľ -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Synergie rozhlasového vysílání a internetové prezentace
Martin Hovorka -
Webová prezentace reklamní agentury s e-shopem
Martin Šára -
Webová prezentace reklamních agentur
Petr Machát