Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy – Bc. Petra Kubáčková
Bc. Petra Kubáčková
Bachelor's thesis
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku prodeje, rozebírá image firmy a prodavače a v poslední kapitole se věnuje teoretickým otázkám telemarketingu. Praktická část se zabývá postoji veřejnosti k prodeji po telefonu, u kterých vychází z již realizovaných výzkumů. Dále se věnuje zkušenostem operátorů aktivního telemarketingu, jež zkoumá prostřednictvím vlastní dotazníkové sondy.Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis describes sales, analyzes the company´s and seller´s image and the final chapter defines the theoretical issues of telemarketing. The practical part deals with the attitudes of the public towards selling on the phone. This part is based on the realized researches. Further, it is dedicated to the operators´ experience in active telemarketing, which has been …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/okjak/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nonverbal communication: hand gestures in a feature film
Michaela KRAMNÁ -
Verbal and Nonverbal Manifestations of Power in U.S. Primary Election Debate
Richard Savický -
Communication Differences by Gender: A Top Management Case Study
Terézia Míšaná -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Vendula Duspivová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Jana Kábelová -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Monika Debowska -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková