Bc. Petra Kubáčková

Bakalářská práce

Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy

The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku prodeje, rozebírá image firmy a prodavače a v poslední kapitole se věnuje teoretickým otázkám telemarketingu. Praktická část se zabývá postoji veřejnosti k prodeji po telefonu, u kterých vychází z již realizovaných výzkumů. Dále se věnuje zkušenostem operátorů aktivního telemarketingu, jež zkoumá prostřednictvím vlastní dotazníkové sondy.
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis describes sales, analyzes the company´s and seller´s image and the final chapter defines the theoretical issues of telemarketing. The practical part deals with the attitudes of the public towards selling on the phone. This part is based on the realized researches. Further, it is dedicated to the operators´ experience in active telemarketing, which has been …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní