Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy – Bc. Petra Kubáčková
Bc. Petra Kubáčková
Bakalářská práce
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku prodeje, rozebírá image firmy a prodavače a v poslední kapitole se věnuje teoretickým otázkám telemarketingu. Praktická část se zabývá postoji veřejnosti k prodeji po telefonu, u kterých vychází z již realizovaných výzkumů. Dále se věnuje zkušenostem operátorů aktivního telemarketingu, jež zkoumá prostřednictvím vlastní dotazníkové sondy.Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis describes sales, analyzes the company´s and seller´s image and the final chapter defines the theoretical issues of telemarketing. The practical part deals with the attitudes of the public towards selling on the phone. This part is based on the realized researches. Further, it is dedicated to the operators´ experience in active telemarketing, which has been …víceKlíčová slova
Prodej prodavač neverbální komunikace komunikační dovednosti prodejní techniky prodejní dovednosti image značka firemní identita telemarketing call centrum operátor Sale vendor nonverbal communication communication skills sales techniques selling skills brand corporate identity call center
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okjak/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nonverbal communication: hand gestures in a feature film
Michaela KRAMNÁ -
Verbal and Nonverbal Manifestations of Power in U.S. Primary Election Debate
Richard Savický -
Communication Differences by Gender: A Top Management Case Study
Terézia Míšaná -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Vendula Duspivová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Jana Kábelová -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Monika Debowska -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková