Ondřej Rabiňák

Bachelor's thesis

Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh

Strategy of introduction of BMW i Series to the Czech market
Abstract:
Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá …more
Abstract:
The thesis is focused on a strategy of introduction of BMW i series to the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concept of corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture and product. The practical part includes an analysis of data obtained from own research, which seeks to reveal the identity or differences in the introduction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Pavel Baštář

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40619