Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh – Ondřej Rabiňák
Ondřej Rabiňák
Bachelor's thesis
Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Strategy of introduction of BMW i Series to the Czech market
Abstract:
Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá …moreAbstract:
The thesis is focused on a strategy of introduction of BMW i series to the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concept of corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture and product. The practical part includes an analysis of data obtained from own research, which seeks to reveal the identity or differences in the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40619
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Pavel Baštář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of Unity3D Asset Store. Launch of a product, tactics to maximize sales.
Denis Korchun -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Strategie využívané tvůrci trhů a jejich aplikace na trzích kryptoměn
Adam Smiga -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Veronika Kleeva -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Communication Strategy of a Selected Company in A-Class Event Market
Ekaterina Sikorenko