Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh – Ondřej Rabiňák
Ondřej Rabiňák
Bakalářská práce
Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Strategy of introduction of BMW i Series to the Czech market
Anotace:
Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá …víceAbstract:
The thesis is focused on a strategy of introduction of BMW i series to the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concept of corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture and product. The practical part includes an analysis of data obtained from own research, which seeks to reveal the identity or differences in the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Pavel Baštář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Unity3D Asset Store. Launch of a product, tactics to maximize sales.
Denis Korchun -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Strategie využívané tvůrci trhů a jejich aplikace na trzích kryptoměn
Adam Smiga -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Veronika Kleeva -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Communication Strategy of a Selected Company in A-Class Event Market
Ekaterina Sikorenko