Ondřej Rabiňák

Bakalářská práce

Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh

Strategy of introduction of BMW i Series to the Czech market
Anotace:
Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá …více
Abstract:
The thesis is focused on a strategy of introduction of BMW i series to the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concept of corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture and product. The practical part includes an analysis of data obtained from own research, which seeks to reveal the identity or differences in the introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Pavel Baštář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40619