Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o. – Bc. Iva Ambrosová
Bc. Iva Ambrosová
Diplomová práce
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Performance marketing on the Facebook profile of ESCUBE, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání výkonnostního marketingu na Facebooku u společnosti ESCUBE, s.r.o. Prostřednictvím teoretického rámce a praktických experimentů se práce snaží identifikovat klíčové principy efektivního využití této platformy pro marketingové účely. Analyzuje současné využití Facebooku ve společnosti s důrazem na segmentaci trhu, personalizaci obsahu, využití algoritmů a analýzu …víceAbstract:
The thesis focuses on the investigation of performance marketing on Facebook at ESCUBE, s.r.o. Through a theoretical framework and practical experiments, the thesis seeks to identify the key principles of effective use of this platform for marketing purposes. It analyses the current use of Facebook by the company with an emphasis on market segmentation, content personalisation, use of algorithms and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gl8pj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie vybraného podniku
Antonín Šmaus -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová