Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb – Markéta Žižková
Markéta Žižková
Bachelor's thesis
Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb
Communication Plan for Providing Cosmetic Services
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích …moreAbstract:
Targets of this this will be the improvement of the communication plan of sole trader in cosmetic services, setting of particular recommendations for bigger efficiency of this business. Thesis will be divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part will deal with description of the important terms related to the communication plan and its particular conceptions. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2015
Accessible from:: 21. 8. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIŽKOVÁ, Markéta. \textit{Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/viypwo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žižková, Markéta. Komunikační plán pro poskytování kosmetických služeb . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikační kompetence žáků v oboru Kosmetické služby
Petra Lužová -
Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny
Miroslava Staňková -
Příprava žáků v oboru Kosmetické služby na komunikaci se zákazníkem
Barbora Cvešprová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak