Hra a hračka u dítěte předškolního věku s poruchou binokulárního vidění – Veronika VYCHOPEŇOVÁ
Veronika VYCHOPEŇOVÁ
Bakalářská práce
Hra a hračka u dítěte předškolního věku s poruchou binokulárního vidění
Games and toys for preschool child with impaired binocular vision
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice poruch binokulárního vidění. Věkovou skupinou, na kterou se práce zaměřuje, je předškolní věk. Cílem bakalářské práce je osvětlit problematiku poruch binokulárního vidění, včetně vymezení pojmů strabismus a amblyopie. Dále poskytuje základní informace o dítěti v předškolním věku, předškolním období jako takovém a vzdělávací instituci - mateřské škole. …víceAbstract:
This thesis deals about disorders of binocular vision issues. Children of preschool age are the target group which this thesis is focused on. The target of this thesis is to highlight problems of disorders of binocular vision, including demarcation terms squint and amblyopia. Further it provides basic information about preschool aged child, preschool age and the educational institution - kidergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Stejskalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYCHOPEŇOVÁ, Veronika. Hra a hračka u dítěte předškolního věku s poruchou binokulárního vidění. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vstup dítěte se zrakovým postižením do mateřské školy
Nela Smolová -
Vstup dětí se zrakovým postižením na základní školu
Eliška DOSOUDILOVÁ -
Vstup rodiny s dítětem se sluchovým postižením do služby rané péče
Martina STAVINOHOVÁ -
Vstup dítěte se zrakovým postižením do mateřské školy
Jana VAŇKOVÁ -
Vstup dítěte se zrakovým postižením do základní školy
Jana VAŇKOVÁ -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Vstup do mateřské školy jako zdroj zátěže – specifika dětí se sociálním znevýhodněním
Šárka Kadlecová -
Systém předškolní přípravy dítěte se zrakovým postižením na vstup do základní školy
Kateřina OBŠILOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva