Typologie zákazníků na trhu se značkovou sportovní obuví – Dominik Brogowski
Dominik Brogowski
Master's thesis
Typologie zákazníků na trhu se značkovou sportovní obuví
Customer Typology in the Branded Sport Shoe Market
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování na trhu sportovní obuvi. Hlavním cílem bylo navrhnutí typologie spotřebitelů, která odráží postoje a preference zákazníků trhu se sportovní obuví. Práce byla složena ze dvou stěžejních částí. První část se zabývala teoretickými východisky spotřebitelského chování a charakteristikou trhu se sportovní obuví. Praktickou část tvořil marketingový …moreAbstract:
The diploma thesis was focused on a reasearch of consumers' behaviour on a sport's footwear market. The main aim was to create a typology of consumers which reflects attitudes and preferences of footwear market customers. The thesis was composed of two fundamental parts. The first part dealt with theoretical resources of consumers' behaviour and characteristic of sport's footwear market. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135760
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Tomáš Balcar
- Reader: Ondřej Spáčil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Typologie spotřebitelů na hudebním trhu
Radek Wünsch -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu vína
Veronika Dohnálková -
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Martin Svěch